Liity jäseneksi, Tietosuojaseloste

Hämeen Kansan­musiikki­yhdistys ry:n jäsenmaksu 2024 maksetaan toukokuussa Kansanmusiikki­liitosta tulevalla laskulla.

Jäsenmaksu 15€
Kansanmusiikkilehti 30€

Huom! Jos sekä tilaat lehden että maksat jäsenmaksun, saat alennusta:

Jäsenmaksu ja Kansanmusiikkilehti yhdessä vain 35€!

Lehden tilaaminen ja jäseneksi liittyminen onnistuvat täällä:  https://www.kansanmusiikkiliitto.fi/liitto/liity-jaseneksi

Jäsenasioissa voit myös ottaa yhteyttä Kansanmusiikkiliittoon osoitteeseen toiminnanjohtaja@kansanmusiikkiliitto.fi tai puhelimitse +358 500 431913.

Tietosuojaseloste

Rekisterinpitäjä
Hämeen Kansanmusiikkiyhdistys ry
Laadittu 27.6.2018

Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö

Veijo Koskiranta, rahastonhoitaja 050 336 6755 veijo.koskiranta@saunalahti.fi

Rekisterin nimi
Jäsenrekisteri

Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Oikeusperusteena on
- Rekisteröidyn itse ilmoittamat tiedot rekisteröinnin yhteydessä
- Tietoja käytetään vain jäsenten tiedottamiseen yhdistyksen asioista
Edellytyksenä on henkilön suostumus, eikä tietoja käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin.

Rekisterin tietosisältö
Nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero.

Säännönmukainen tietolähde
Uusien henkilöiden tiedot saadaan pääsäätöisesti jäsenmaksun yhteydessä tai heiltä itseltään tulleista sähköposteista tai puhelimitse.

Rekisterin suojauksen periaatteet
Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti.

Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista
Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa, ja vaatia mahdollisten virheellisten tietojensa korjaamista tai puutteellisten tietojen täydentämistä.

Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamista rekisteristä. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle.

Hämeen Kansanmusiikkiyhdistys ry
info@hameenkansanmusiikkiyhdistys.fi